اخ که چه حالی داره

 

آخ که چه حالی داره!



چش به راهت باشم ،



بارون بیاد ،



تو نیای و من



خیسه خیس



تمومه اون خیابونه طول و دراز بی‌مغازه رو



پیاده گز کنم ،



خودمو به خونه برسونمو



از گل و شله رو کفشام



بفهمم که چقدر دوست دارم!



آخ که چه حالی داره!



چش به راهت باشم ،



بارون بیاد ،



تو هم بیای و من



دست تو دسته تو



تمومه اون خیابونه طول و دراز بی‌مغازه رو



پیاده گز کنم ،



بعد خودمون رو به نیمکته پارک پرته بَره اتوبان برسونیم



تو از برق توی چشام



بفهمی که چقدر دوست دارم!



آخ که چه حالی داره!



همین خیالا ،



همین آرزوها ،



همین خوش‌باوریا ،



همین اومد نیومد کردنا ....



زندگی دل دلِ همین همین‌هاس!




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: